Busquem un/a professional amb la missió d'assegurar el bon funcionament del departament mitjançant la realització de tasques administratives i comptables i fomentant el treball en equip, amb iniciativa i esperit crÃtic constructiu, amb visió de millora constant.
Funcions
- Planificació, organització i control de les activitats relatives a la gestió del departament.
- Comptabilització i facturació de documents.
- Elaboració i control d'impostos.
- Previsió de tresoreria.
- Gestió de cobraments i pagaments.
- Conciliació comptes bancaris.
- Assegurar el compliment integral de la normativa comptable vigent.
- Definir els criteris i procediments requerits per assegurar el compliment de les normes tributà ries.
- Atenció al client.
S'ofereix
- Grau en ADE o Cicle formatiu o formació professional de grau mitjà o superior en l' especialitat d' Administració, Gestió comptable o Finances.
- Apreciable Formació en SAP HANA ERP.
- Imprescindible nivell professional d' anglès, valorable Alemany o altres idiomes.
- Apreciable experiència en coordinació d' equips i capacitat d' integració en equips multidisciplinaris.
- Prèvia experiència de mÃnim 1 any en lloc similar.
Requisits
- Grau en ADE o Cicle formatiu o formació professional de grau mitjà o superior en l'especialitat d'Administració, Gestió comptable o Finances.
- Prèvia experiència de mÃnim 1 any en lloc similar.
- Imprescindible nivell professional d'anglès, valorable Alemany o altres idiomes.
- Apreciable formació en SAP HANA ERP.
- Apreciable experiència en coordinació d'equips i capacitat d'integració en equips multidisciplinaris.