Busquem un/a professional amb la missió de proporcionar als clients una atenció personalitzada, agradable i prestar assistència durant l'estada del mateix a les nostres instal·lacions de l'HOTEL OLIVA NOVA. A més de contribuir al bon funcionament del departament i vetllar pel compliment de les normes i objectius.
Funcions
- Formalitzar les entrades i sortides dels clients, donant-los la informació necessà ria per a l'òptima prestació dels serveis.
- Gestionar eficaçment les reserves per satisfer les expectatives dels clients.
- Registrar, controlar i cobrar els serveis consumits pels clients.
- Realitzar de manera qualificada els serveis de correspondència, missatgeria i despertador quan sigui necessari o ens donin instruccions per a això.
- Aportar als clients amb la major discreció tota informació que sol·licitin.
- Mediar entre les comunicacions dels clients i els departaments que l' emetin i rebin, per tal que s'efectuï les mateixes amb fiabilitat, promptitud i discreció.
- Revisar i actualitzar llistats d'ocupació per als diferents departaments.
- Vetllar per la seguretat dels clients, amb control de la centraleta d'alarmes.
- Fer seguiment dels objectes oblidats i perduts, bugaderia conjuntament amb el departament de pisos.
- Controlar els bons.
- Realitzar tancament i quadri de caixa.
- Controlar i registrar el lliurament de dipòsit de tovalloles.
- Remetre la documentació pertinent per a lloguer de vehicle, sortides camp de golf, parcs temà tics, etc.
S'ofereix
- Contracte de jornada completa amb torns rotatius.
- Contracte fix discontinu.
- Desenvolupament professional.
Requisits
- Nivell d'anglès fluid en Castellà i Anglès.