Recepcionista

Grupo CHG Oliva

Inscripcions tancades

Busquem un/a professional amb la missió de proporcionar als clients una atenció personalitzada, agradable i prestar assistència durant l'estada del mateix a les nostres instal·lacions de l'HOTEL OLIVA NOVA. A més de contribuir al bon funcionament del departament i vetllar pel compliment de les normes i objectius.

Funcions

- Formalitzar les entrades i sortides dels clients, donant-los la informació necessària per a l'òptima prestació dels serveis.

- Gestionar eficaçment les reserves per satisfer les expectatives dels clients.

- Registrar, controlar i cobrar els serveis consumits pels clients.

- Realitzar de manera qualificada els serveis de correspondència, missatgeria i despertador quan sigui necessari o ens donin instruccions per a això.

- Aportar als clients amb la major discreció tota informació que sol·licitin.

- Mediar entre les comunicacions dels clients i els departaments que l' emetin i rebin, per tal que s'efectuï les mateixes amb fiabilitat, promptitud i discreció.

- Revisar i actualitzar llistats d'ocupació per als diferents departaments.

- Vetllar per la seguretat dels clients, amb control de la centraleta d'alarmes.

- Fer seguiment dels objectes oblidats i perduts, bugaderia conjuntament amb el departament de pisos.

- Controlar els bons.

- Realitzar tancament i quadri de caixa.

- Controlar i registrar el lliurament de dipòsit de tovalloles.

- Remetre la documentació pertinent per a lloguer de vehicle, sortides camp de golf, parcs temàtics, etc. 













S'ofereix

- Contracte de jornada completa amb torns rotatius.

- Contracte fix discontinu.

- Desenvolupament professional.

Requisits

- Nivell d'anglès fluid en Castellà i Anglès.